Saturday, April 3, 2010

Bila aku Jatuh cinta


Semua org akan mengalami perasaan ini,begitu juga aku. Aku pernah jatuh cinta dan aku pernah terluka kerana cinta itu.. 3tahun aku menutup pintu hati kerana cinta itu.. Tak tahu kenapa susah melupakan nya.. Namun di saat aku menutup pintu hati selama 3tahun itu,pintu hati ku diketuk oleh seseorang yang begitu istimewa sekali.. aku tak tahu kenapa dia..... aku fikirkan dia hanya kawan biasa namun aku tak tahu kenapa perasaan padanya begitu berbeda... CINTA kah itu??? Ya itu CINTA... aku tahu itu CINTA... aku mengenali nya,aku juga menyintai dan menyayangi lelaki itu...Seluruh jiwa hati sudah menjadi milik nya... Aku tahu aku bahagia bersama dia....
Aku cinta dia.. LAGU UNTUK DIA YANG DI CINTAI......

No comments:

Related Posts with Thumbnails